Blogger Backgrounds

Sunday, February 20, 2011

order dari my best fren..FIEZA

assalamualaikum....

n3 kali ni saya paparkan 2 set coklat yg diorder oleh best friend sy dr Aloq Setaq...cik FIEZA...ekcelli dia x-schoolmate sy masa di SM Teknik Jln Stadium dulu....best kwn ngan fieza nih,,,gila2 sket...masih ingat lg smpi ke hari ni di sebabkan satu peristiwa yg kelakar sgt kami gelak guling2 tepi jalan..hahaha..mmg x dpt lupa la...k jom tgk apa yg cik Fieza order dr sy...

yg ni dia order utk diri dia sendiri..makan2 jer...


kaler yg di request..pink n purple..


coklat2 ni aku hantar sendiri ke Bandar Baru Sentul..sbb cik Fieza dtg KL utk bershopping..
katanya siap beli 8 psg kain lagi..handbag n kasut..bla2...
mmg betul2 shopping la klu mai kl...

yg ni kononnya dia order utk kwn dia..sue dr Bandar Baru Sentul

Testimonial dr fieza : Thanks Yann...sedap coklat 2...aku rembat sue punya..hahaha..

tgk tu...dh aku kata..mesti dia rembat yg dia nk bg kat sue tu..huhuhu

2 comments:

  1. memang best pun coklat neh.. nanti klu aku p kl aku order lg k.. nyum..nyum....

    ReplyDelete
  2. okeh..klu mai kl roger aku yaa...

    ReplyDelete